Sparrenheuvel 32, Zeist

Omschrijving

ALGEMEEN
het kantorenpark "Sparrenheuvel" bestaat uit een drietal kantoorgebouwen, die zich door hun gebogen vorm zo veel mogelijk richten naar het landelijke karakter van de omgeving.
Aan de voorzijde van de kantoren bevindt zich een parkachtige tuin, met aansluiting op de Driebergseweg; in deze tuin bevindt zich ook de monumentale villa. Het park grenst direct aan het Utrechts Landschap.
Het kantorenpark is direct gelegen tegen het centrum van Zeist, waar zich winkels, restaurants en vergader- en hotelaccommodaties bevinden.

BEREIKBAARHEID
"Sparrenheuvel" is direct gelegen aan een van de belangrijkste verkeersaders van Zeist, de Driebergseweg. Het kantorenpark is uitstekend bereikbaar vanaf de rijksweg A12 en de A28.

Voor reizigers met het openbaar vervoer is het kantorenpark via een busverbinding direct aangesloten op het NS-Station Driebergen/Zeist (afstand circa 1.600 meter).

VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal circa 3.858 m² v.v.o. verdeeld als volgt:

Gebouw A:
begane grond Per 1-5-2020 870,4 m² v.v.o.
1e verdieping Per 1-5-2020 867,3 m2 v.v.o.
2e verdieping Per 1-5-2020 116,2 m2 v.v.o.
Gebouw C:
begane grond Per 1-5-2021 848 m² v.v.o.
1e verdieping Per direct 109 m² v.v.o.
1e verdieping Per direct 150 m² v.v.o.
1e verdieping Per direct 847 m² v.v.o.
2e verdieping Per direct 50 m² v.v.o.

Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw.

Gemeten conform NEN 2580, meetcertificaat no. 94170, d.d. 14 september 1998, van Kats & Waalwijk.

PARKEERGELEGENHEID
52 toegewezen parkeerplaatsen op eigen terrein, direct voor het gebouw (norm 1:47 m2).

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt schoon en ontruimd opgeleverd in casco gerenoveerde staat, voorzien van onder andere:
• royale (gemeenschappelijke) entreepartij;
• gescheiden dames- en herentoilet;
• nieuwe systeemplafonds met Led-verlichtingsarmaturen en aanwezigheidsdetectie;
• nieuw gesausde bouwkundige wanden;
• kabelgoten ten behoeve van elektra en datavoorziening;
• buitenzonwering, per stramien regelbaar;
• luchtbehandeling met topkoeling;
• vloeren gereed voor het leggen van vloerbedekking.

De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatie-voorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.

ENERGIELABEL
het gebouw beschikt over een Energielabel C.

HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 129,00 per m² per jaar.

Parkeerplaatsen:
€ 525,00 per parkeerplaats per jaar.

Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.

HUURPERIODE
in overleg.
Kortere huurperioden zijn bespreekbaar.

HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.

HUURBETALING
de huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING:
jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

VOORSCHOT SERVICEKOSTEN
€ 40,00 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per kwartaal te voldoen, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• gasverbruik inclusief vastrecht;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gehuurde ruimten;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke
ruimten;
• waterverbruik inclusief vastrecht;
• onderhoud en periodieke controle van verwarming- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
• idem van brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder- en noodstroominstallatie(s);
• onderhoud en periodieke controle liftinstallatie en zonwering;
• onderhoud terrein inclusief gladheidsbestrijding;
• assurantiepremie buitenbeglazing;
• vuilafvoer;
• schoonmaak van de sanitaire ruimte;
• groenvoorziening;
• ongediertebestrijding;
• bewaking/surveillance;
• 5% administratiekosten over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

AANVAARDING
in overleg, per direct.